Τα Παιδεία Παίζει!!!


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Καλημέρα!!!

Ελπίζω να είστε πολύ καλά όλοι!!! Επιτέλους κατάφερα να μπω!!!
Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη αν δεν έχω απαντήσει στα σχόλια κάποιων φίλων και να σας ενημερώσω ότι απουσιάζω από την παρέα απλά γιατί εδώ που βρίσκομαι δεν έχω ίντερνετ και κλέβω (ντροπή μου!!!) από έναν γείτονα με αποτέλεσμα να μη μπορώ να ανοίξω το μπλογκ για τεχνικούς λόγους...


"Να θυμηθώ να πω στο γείτονα να βάλει πάλι CONN X... Η νέα του σύνδεση δε με βολεύει καθόλου :Ρ" (μήνυμα στον τοίχο του φατσοβιβλίου μου)

Φιλιά πολλά σε όλους!!!

5 σχόλια:

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

καλημέρα λοιπόν
καλως σε ξαναβρίσκουμε

valia είπε...

ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΕΡΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!
ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Κ ΕΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ...ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!

ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΟΥΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ...ΟΧΙ Ν ΑΓΧΩΝΟΜΑΣΤΕ Κ ΕΔΩ!!

ΦΙΛΙΑ!!

valia είπε...

...παρεουλα ηθελα να γραψω...βλεπεις γραφω στο ποδι κυριολεκτικα λογω δουλειας...αναδουλειας δηλαδη ετσι οπως εχουμε καταντησει...

ευτυχως με τον υπολογιστη στο ταξι περνανε οι αχαρες ωρες μου πιο ευχαριστα μαζι σας!!

A.G.Selena είπε...

Βάσω μου στο είπα και στις Μοναξιές μου στο λέω κι εδώ... Καλώς βρεθήκαμε!!! Καλά να είμαστε για να μπορούμε να κάνουμε παρεούλα!!! :)

Φιλιά

A.G.Selena είπε...

Άγγελέ μου δίκιο έχεις αλλά να στεναχωριέμαι που καμιά φορά δε μπορώ να απαντήσω στους φίλους που με τιμάνε!!! Τουλάχιστον όμως ξέρω ότι καταλαβαίνουν!!!

Ταξιτζού ε? Εμείς εδώ (οι γυναίκες δηλαδή) στη Θεσσαλονίκη (δεν ξέρω αν συμβαίνει και αλλού) όταν βλέπουμε γυναίκες οδηγούς σε ταξί ή λεωφορείο υψώνουμε το χέρι σε μπουνιά σαν να λέμε μπράβο, δύναμη, νίκη κτλ. Σου υψώνω το χέρι λοιπόν κι ας μη με βλέπεις!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι και μακάρι όλα να πάνε καλά για όλους γιατί όταν έχει ο διπλανός θα έχουμε κι εμείς!!!

Ελπίζω το μπλογκόσπιτο μου να είναι πάντα ένα ευχάριστο ξέσκασμα για σένα!!!

Φιλιά πολλά!!!